Se on nyt jäänyt tämä päivittäminen kun tolla mun uudella hienolla HTC Wildfire S puhelimella (joka muuten on tooosi nätin värinen <3) pääsee niin kivasti nettiin. Siis tietenkin kaikkialle muualle kun vuodatukseen. Itseasiassa bloggerille ja Wordpressille olis jopa ihan omat sovellukset tilattavissa tohon puhelimeen... 

Mutta siis Juuso on täysin kotituskuntonen ollut jo monta päivää. Ainoastaan nyt niitä veren hyytymistekijöitä mittaavia inr-arvoja ei saada kohdilleen. Eli Klexanen pistäminen jatkuu. Ja se klexanen pistäminen on nyt ainoa asia joka meitä täällä pitää. Huomiseen asti. Huomenna lähdetään kotiin klexanen kanssa tai ilman. Meen tänään illalla opettelemaan sitten sitä pistämistä. 

Nenis lähti tänään. Otin sen pois. Tai siis hoitaja sano,et on suunniteltu, et tänään lähtis. Sit se sano, et sen vois ottaa tossa ennen kahden ruokaa pois. No mä sit otin sen pois. Sitten se hoitaja tuli vaan ja oli hieman ihmeissään, kun olin ottanu sen ite. En tiedä olisinko saanu. Se sit vaan naureli toiselle hoitajalle, et "täällä on äiti ollut vähän omatoiminen". Ups :D Mutta jos oltais kotiin lähdetty sen kanssa, niin olisinhan mä sielläkin sen sit ite ottanut pois. Ja otinhan mä viimeksikin sen letkun ite pois. Ajatus oli siis itellä se, että kun se teipin repiminen naamasta on niin inhottavaa niin halusin sit ite olla lohduttamassa. Ja kun siinä tuli sitten kiire kun Jukka ja Joona odotti mua pihalla, et lähdetään kauppaan. Mutta jotenkin tuosta "täällä on äiti ollut vähän omatoiminen"-kommentista tuli vaan sit mieleen, että niin onkohan tuo nyt ihme sitten, että Joona on sellanen kun on... Minä ite ja niin pois päin :D

No joo mutta tänään sitten pestään vielä vähän pyykkiä, siivotaan ja pakkaillaan jo jotain. Ja huomenna sitten kotiin :)